Cinsel sohbet odası girişi

cinsel sohbet odalarımıza girmek ve bayanlarla cinsel sohbet etmek isteyenler için yeni sohbet odamız açildi sizleri de beklıyoruz sitemize ...

HERKESE BÖYLE KOMŞU KIZI LAZIM

lam arkadaşlar ben okurlarına komşu kızıyla geçen seks hikayemi anlatmak istiyorum. ben İnsanın böyle her haliyle tatmin edebilen ve gayet ...

NİŞANLIM NURAYI BAKİRELİĞİNİ BOZDUM

Merhaba değerli seks hikayesi okuyucuları. Sizlere nişanlım Nuray ile yaşadığım bir olayı anlatacağım. Onunla altı aydan beri nişanlıyım. Ge...

En yakın arkadaşımın ablasını siktim

Merhaba ensest kategorisinde bugün atgibitube’in yazılarını okudumda en az benim ki kadar aksiyon dolu sex maceraları varmış arkadaşlar, tab...

Odasında Amını Götünü Dağıttım

Beni odasına davet etti ve her şey romantik bir şekilde başladı. Sonrasın da hafif bir öpüşme ve akabinde ateşli bir ön sevişme derken b...

Olgun kadını kendine getirdim

Kendine çok bakmayan bir bayanla yaşadığım ilişkiyi anlatıcam size sexhikayelerimi.net Kadın biraz bakımsız ve amından gelip geçen kişi say...

Zorlamaya ne gerek var istesen verirdim zaten

Evdekilerin kötü sonuçlar yüzünden bu sene ki tatillerine beni götürmediler sen evde otur çalış cezası geldi başımda da dul yakınım olacak ...

Yabancı ülkeden gelen kadınlar da rahat oluyor

Köyde düğün vardı arkadaşımın yakını evleniyordu her yerden gelenler var derken köyde tanımadığım kişiler artmaya başladı derken gözüme...

Bakire Kızın Anısı ( Alıntı Değildir )

16 Yaşında Bakire Bir Kızım . [Baya Uzun] - - - - - - - - merhabalar tamamen kendim yazmaktayım alıntı degildir. 16 yaşında almanyada aile...

Ablasını Siktiren Hayırlı Kadın ..

ismim ümran 42 yaşımda balık etli güzel bir kadınım koçam erol 47 yaşında seks manyagı desek daha dogru olur koçam sabaha kadar sikişse doym...

Köylü Kızı Hikayesi ( Okunmaya Değer )

merhaba bu sex hikayemde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir ...

Baldız Baldan Tatlıdır ( Gerçek Hikaye )

erhaba ben 24 yaşındayım yeni evlendim eşim ikiz baldızım 19 yaşında sarışın bir afet evlerimiz birbirine yakın birgün eşim evde yokken tele...

Jigololuk Hikayem ( Alıntı Değildir )

Bundan 8 sene önce bu işe bir arkadaşım sayesinde başladım. Arkadaşımın adı Selim. Jigolo olmak istiyorum dediğimde benim en büyük destekçim...

Sekreterimle yaşadıklarımız

Çaliskan, becerikli ve son derece güzel bir sekreterim var. O çalisirken, oteden kendisini seyretmeye doyamiyorum. Adi Canan olan ve vücudun...

Cinsel Hikayeler

ben 19 yaşında bir gencim babamın bakkal olması sebebiyle yaz aylarında onun yerine bende dükkanda kalmak zorunda kalıyorum 3 hafta önce baş...